Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Fara Categorie -> Fara Categorie
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 2479 din data: 13-01-2009 pusa de Calin Andrei : · Buna ziua,
am 26 ani, studii superioare si as dori sa incep o afacere! Primesc vreun ajutor de la stat? Care ar fi acesta si in ce conditii?
As avea nevoie de un teren de aprox. 900 mp. pt afacere.Primaria imi poate concesiona un asemenea teren?
Astept raspunsul dvs.
Va multumesc!
|
Raspuns din data de 21-01-2009 : Stimate Domn,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele :
In prezent este suspendata orice vanzare sau concesionare de terenuri, situate in intravilanul municipiului Arad, pana la reglementarea prin lege a situatiei juridice, terenurile libere de constructii nu pot face obiectul concesiunii sau vanzarii.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2474 din data: 09-01-2009 pusa de Mare Erika : · Am revenit in campul muncii dupa un an de maternitate. Va rog sa imi spuneti de ce acte am nevoie si unde se depune dosarul pentru ajutorul de 100 RON.Va multumesc
|
Raspuns din data de 27-01-2009 : Stimata Doamna,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru a putea beneficia de stimulent pentru cresterea copilului aveti nevoie de :
- cerere tip (de la Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad – Serviciul Prestatii Sociale – cam. 8 sau de pe site-ul Primariei Municipiului Arad)
- adeverinta de la angajator (cu ce data ati reinceput activitatea)
- copie act de identitate al solicitantului
- copie certificat de nastere pentru copilul care solicitati stimulentul
- cerere scrisa de catre solicitant prin care renuntati la indemnizatie si solicitati stimulent
Dosarul completat cu toate actele necesare se depune la Directia de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad – Serviciul Prestatii Sociale – cam. 8 (Palatul Cenad) – B-dul Revolutiei, nr. 73, in cadrul programului cu publicul si anume: luni – vineri intre orele 8- 20.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2462 din data: 22-12-2008 pusa de Ilca Dacian : · Buna ziua
am marea rugaminte cu privire la actualizarea informatiilor utile (evenimentelor) de pe acest site.
Azi 22.12.2008 nu apare nici o informatie cu privire la viitoarele evenimente ce vor avea loc de Craciun.
Consider ca aceste informatii ar fi de un real folos.
De asemenea ar fi foarte util daca ar functiona si web camera de la patinuar.(nu cred ca afunctionat vreo data pana acum)
Va multumesc anticipat si va doresc SARBATORI FERICITE
|
Raspuns din data de 14-01-2009 : Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Vă anunțăm că îin data de 19.12.2008 s-a publicat - Program special de vacanță la Patinoar care in data de 22.12.2008 a fost actualizat, iar in data de 24.12.2009 a fost afișat anunțul cu invitația pentru REVELION 2009.
Pe pagina INFOUTIL sunt afisate si evenimentele culturale ale Filarmonicii, iar pe prima pagina în blocul Utile la link-ul Viata culturală sunt prezentate instituțiile care sunt sub autoritatea Consiliului Local unde puteti sa va informati despre programul acestora.
In legătură cu camera web de la patinoar, aceasta este funcțională de cand a fost deschis programul la patinoar, probabil la data pe care ați menționat-o au fost mici disfuncționalități temporare. Vă rugăm să mai incercați accesarea acesteia deoarece este funcțională.
Obiectivul site-ului este să ofere informații de interes public conform prevederilor Legii nr. 544/2001, Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Legii nr. 161 din 2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, precum și ale Legii nr.115 din 1996 privind declararea și controlul averii demnitarilor, magistraților, funcționarilor publici.
Actualizarea se realizează permanent în secțiunile existente, se dezvoltă noi secțiuni pe site, pe masura dezvoltării activitaților instituției, se pun la dispoziția cetățenilor informații privind obținerea autorizațiilor, avizelor sau altor acte solicitate, inclusiv prin accesarea on-line a formularelor necesare, se asigură consultarea on-line a taxelor și impozitelor locale, se comunică anunțuri ale actelor administrativ fiscale emise, se aduc la cunoștință concursurile pentru posturile vacante, comunicate transmise de Biroul de presă, ședințe CLM, hotărâri normative.
Vom încerca să vă aducem la cunoștință toate informațiile în timp util.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2439 din data: 30-11-2008 pusa de Paun Rozalia : · eu vin din italia anu acesta pt.sarbatori si ma intereseaza ce spectacol se va tine de revelion in fata primariei.scuze pt deranj,dar nu am gasit niciunde un rasp....pina acum..va multumesc
|
Raspuns din data de 12-12-2008 : Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele :
Potrivit informatiilor detinute de noi in acest moment, cu prilejul Revelionului 2008/2009, pe platoul din fata Primariei va avea loc un concert – „Formatia Pacifica si invitatii sai”.
Compartiment Audiente
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 2425 din data: 18-11-2008 pusa de Brait Octavian : · Buna ziua! As dori sa stiu daca si unde pot afla detalii despre un teren, daca este in proprietatea primariei Arad sau daca este proprietate privata - cine este proprietarul? Va multumesc!
|
Raspuns din data de 28-11-2008 : Stimate Domn,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele :
Pentru a afla date cadrastale cu privire la un teren, cunoscand adresa exacta a acestuia, va puteti adresa Serviciulul Cadastru in vederea obtinerii numarului de Carte Funciara, urmand ca ulterior sa va adresati Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara, situat in Arad, Bulebardul Nicolae Titulescu FN, pentru a solicita exstrasul de carte funciara de informare.
Compartimentul Audiente
|
Sus
|
|
|
|